fbpx
was successfully added to your cart.

Jong Personal Training

Download het eBook

90 Days program

Kies voor resultaat

Box A | 90 days
Binnen dit 90 dagen plan vallen 3 PHP metingen en ontvang je een op maat gemaakt voedings-, trainings- en supplementen schema. 1 keer per week halen we het maximale uit de 1-op-1 training. Daarnaast heb je de mogelijkheid om dagelijks onze online coaches te benaderen voor vragen en advies.
v.a. €210.- p/mnd

aanvragen

Box B | 90 days
Binnen dit 90 dagen plan vallen 3 metingen en ontvang je een op maat gemaakt voedings-, trainings- en supplementen schema. 2 keer per week halen we het maximale uit de 1-op-1 training. Daarnaast heb je de mogelijkheid om dagelijks onze online coaches te benaderen voor vragen en advies.
v.a. €410.- p/mnd

aanvragen

Box C | 90 days
Binnen dit 90 dagen plan vallen 3 metingen en ontvang je een op maat gemaakt voedings-, trainings- en supplementen schema. 3 keer per week halen we het maximale uit de 1-op-1 training. Daarnaast heb je de mogelijkheid om dagelijks onze online coaches te benaderen voor vragen en advies.
v.a. €670.- p/mnd

aanvragen

Box_DIY

45 DAYS ONLINE COACHING
Naast het populaire 90 dagen programma, bieden wij online coaching aan!
Binnen dit 45 dagen plan vallen 2 metingen en ontvang je een op maat gemaakt voedings-, trainings- en supplementen schema. Ook kun je gebruik maken van onze trainingsapp. Je verzorgt geheel je eigen trainingen en discipline is vereist voor het maximale resultaat! Daarnaast heb je de mogelijkheid om dagelijks onze online coaches te benaderen voor vragen en advies.
149,-

aanvragen

Box_DIY

Nieuw

Online Programs

Basic

29.99

Per maand

Gebruik Mobile App
Basic Trainingsschema’s
<br>
<br>
<br>
<br>

aanmelden

Complete

99.95

Per maand (min. afname 3)

24/7 Coaching
1x Personal Training (p/m)
Persoonlijke Trainingsschema’s
Persoonlijke Voedingsschema
Gebruik Mobile App
Besloten Facebook Group

aanmelden

Team

Wij staan voor je klaar. Altijd.

You wanna win in life? Fall in love with losing 🙂

Rogier

Veel kleine stappen vormen samen een marathon

Sem

Houd van jezelf en je kan alles.

Daniel

Wij gaan samen jouw doelstellingen halen.

Kevin

kettlebell

Personal Training in Alphen aan den Rijn

Zoek je een personal trainer in de buurt van Alphen aan den Rijn? Dan zit je bij ons goed. Met onze personal training bieden wij je de complete aanpak en zorgen wij altijd voor duurzaam resultaat. Je doel behalen is niet zo moeilijk, maar je doel behouden is vaak lastiger. Je hebt 168 uur in 1 week, daarvan train je hooguit 3 uur. Je hebt dan nog 165 uur over om je doel te verpesten. Wij zijn er naast je trainingsuren ook altijd voor jou. Veel van onze cliënten kunnen hierover meepraten. Met alle respect; er zijn een hoop Personal Trainers die je in een uurtje moe kunnen maken, dit kan namelijk iedereen! Het is al gauw even sporten en tot volgende week weer. Bij Jong Personal Training gaan we net even een stapje verder dan dat! De focus op de levensstijl, gedragsverandering en de juiste combinatie van voeding en trainingen mbt je hormoonbalans. Serieuze inzet, serieus resultaat!

Wat leer je tijdens Personal Training?

✓ Testen & Meten (waar sta je nu)
✓ combinatie van hormonen en training
✓ Het effect van trainen met 100% effort
✓ Tips & Tricks hoe jij je oefeningen beter kan uitvoeren
✓ Hoeveel herhalingen (rep-range) jij moet maken
✓ Het voordeel van trainen met een tempo
✓ Hoe jij resultaat boekt en dit kan behouden (ook zelf)

Aanmelden

Personal Hormonal Profiling

Helaas moeten we constateren dat onze samenleving dikker en ongezonder is dan ooit. Ondanks de vele diëten, de opkomst van steeds meer low fat voeding, de vele light producten, voedingssupplementen, en zelfs de begeleiding van diëtisten en voedingsexperts, neemt het lichaamsgewicht drastische vormen aan.

Onderzoek heeft aangetoond dat ouder worden, gezondheid en lichaamssamenstelling meer verband met elkaar hebben dan voorheen werd gedacht. Hormonen blijken hier de ‘missing link’ te zijn.

Personal Hormonal Profiling™ is een revolutionaire methode waarmee u zich zowel vitaler als jonger zult gaan voelen en tegelijkertijd vet kunt verliezen op uw specifieke probleem gebieden!

De hoeveelheid vet die op een bepaalde plaats in het lichaam wordt opgeslagen, is afhankelijk van iemands hormonale profiel. Met andere woorden, een hormonale disbalans zorgt o.a. ook voor een disbalans in iemands vetopslag.

Iedereen herkent ze wel, vrouwen met een slanke taille maar brede heupen en dikke benen of mannen met een zwembandje of bierbuik. Twee zeer herkenbare voorbeelden waarbij duidelijk sprake is van een hormonale disbalans.

Personal Hormonal Profile™ maakt het mogelijk om plaatselijke vetophopingen te beïnvloeden, door het op natuurlijke wijze manipuleren van de hormonen. Met behulp van een volledig op uw persoonlijke hormonale profiel afgestemd voedings-, trainings- en supplementen advies kunt u werkelijk spectaculaire resultaten bereiken.

“Hormonal balance can save your life”

Aanmelden

coaching

sled

Sled Training

Je hebt geen halter in je nek, je tilt niks op wat je kunt laten vallen en als je niks doet, gebeurt er ook niks. De Sled is een super veilige tool, zelfs voor ouderen en geblesseerden. Als je kunt lopen, kun je ook een Sled vooruitduwen of trekken. Je hoeft geen moeilijke gewichthef of tiltechnieken te beheersen en ook al ben je zo stijf als een plank, iedereen kan trainen met de Powersled.

Voor sporters die revalideren is het ook een super middel. De meest belastende spiercontracties zijn de pre-stretch en de excentrische contracties. Beide komen niet voor bij Sledtraining. Zo kun je al heel snel op een heel functionele (staand) manier weer in beweging komen.

Het ontbreken van excentrische contracties en pre-stretch is tegelijkertijd ook een nadeel. Het ontbreken ervan maakt Sled training veilig, je hebt weinig spierpijn en kunt heel zwaar en vaak trainen. Maar in de praktijk komen deze contractievormen wel voor en dienen door andere krachttrainingvormen wel degelijk getraind te worden.

Met het duwen en trekken van de Sled kun je energiesystemen in tien minuten maximaal leeg trekken. Je hebt geen weken nodig om de zogenaamde ‘metabole switch’ te maken. Je rekruteert alle spieren van je lijf en drijft je cardiosysteem helemaal op tilt binnen tien minuten. Vanwege het ontbreken van excentrische contracties is er weinig spierpijn (dus snel herstel) en kun je meerdere keren per week voluit aan de bak. Een geweldige manier voor iedereen die droger en strakker wil worden.

Aanmelden

Wij zijn ook bereikbaar op 0642017377